17 Haziran 2011

bitirdiklerim....

Bu son Isana asetonumdu diyebilirim. Hediye gelmediği sürece kullanmam:) Flormar asetonsuz ile olan savaşında Flormar galip geldi. İlkini çok beğenmiştim. Bitirince ikinci şişeyide aldım,fakat sanki yapısı değişmiş.İlk aldığım şişedeki etkiyi yaratmadı.Flormar yeşili ve bunu alıyordum sürekli.Artık Flormarı tercih ediyorum. 



Yves Rocher üzümlü maskeyi ise gerçekten çok seviyorum. Sanırım bu 4.tüpüm. Mutlaka yine alıcam. Minicik ambalajı olduğu halde uzun süre yetiyor. Çünkü yapısı çok kaygan. Ufak bir miktar alıp tüm yüzünüze sürüyorsunuz.Ben duş sırasında kullanıyorum. 3 dakika yüzde kalması gerekiyor. Duş sırasında yüzüme sürüp bekliyorum. Sonra iyice duruluyorum. Cilde extra nem veriyor. Pürüzsüzlük sağlıyor.

Bu 2 üründen üzümlü maskeyi şiddetle tavsiye ederken,Isana asetonsuz oje çıkarıcının yapısının değiştirildiğini düşündüğüm için tavsiye etmiyorum.

9 yorum:

Kepslok dedi ki...

Ozgeee bgn seni gordum yanmdan gectin karanfil pasajinin icinde :)konuscaktim taniscaktim aslnda cekindim bi an konusamadm pismanim :( Ama seni hmncecik taniyiverdim kendimi tebrik ediyorum:)

sevda s. dedi ki...

Flormar maviyi-kuş burnu extratlı- kullanıyorum, bitmek üzere. Sende de sanırım o var, sen ne kadar memnunsan ben o kadar değilim canım ya :( Tonlarca pamuk-aseton harcıyorum ojemi çıkarmıyor.

pembe fiyonk dedi ki...

tam olarak bir nem maskesi midir?
sevgiler :)

onorr dedi ki...

YR maskeyi ben de beğeniyorum, bir de aşırı kokulu olmasa tam olacak :)

özge dedi ki...

kepslok,doğruuu günler sonra gidebildim oraya,tel bir yüzüğe bakmak için gittim onuda bulamadım:( ben dışarda hep koştur koştur oluyorum:) çevreyi görmüyorum görsemde tanımama imkan yokta tabi seni:) keşke sen durdursaydın beni,umarım tekrar karşılaşırız canımcım:)

sevdacım,evet yeşili ve mavisi var bende.sen yeşili hiç denedin mi? mavidende çok memnunum yaaa:)

pembefiyonk,ek bir bakım olarak kullanabilirsin canım. Direk nem maskesi dersen biothermi öneririm.

onurcum,ortak yr ürünlerimizden biride bu maskeydi hatırlıyorum:)Evet kokusu ilginç ama ben kokulu ürünleri seviyorum...

Unknown dedi ki...

onur'un ve senin yorumlarınla aldım ben de bu maskeyi ben de çok sevdim. ama evet parfümü çok yoğun malesef :(

özge dedi ki...

dofacım,bir ara onurla birçok cilt ürünümüz aynıydı özelliklede yr ürünleri:)kokusu beni rahatsız etmiyor nedense,ama beni fondotenlerin falan kokusuda rahatsız etmiyor:)

onorr dedi ki...

evet özge seninle Yves Rocher ürünlerimiz aynıydı :D Ben Lancome'un nem maskesini kullanmıştım daha önce, ondan da memnun kalmıştım. Bu Yves Rocher maskem bitince tekrar Lancome alıcam dedim ama sonra düşündüm, Lancome'un nem maskesi ile öyle aman aman bir fark yok, kokusu fazla ama arada uçurum gibi fiyat farkı var :) O yüzden almadım Lancome'un nem maskesini, tekrar bu YR nem maskesinden alıcam :)

özge dedi ki...

onorr,lancome denemedim ama fiyat farkı çoktur tabi. bu maskenin fiyatı çok çok uygun çünkü,fakat lancome uda merak etmedim değil:)