13 Ocak 2013

Bitenler..

Alessandro Oje : Bu oje minik boy bir ojeydi.Renk mükemmel. Mavinin her tonunu severim,tam olarak bu tonu baaşka markada yakalayabilir miyim bilmiyorum. 

Dior Forewer Pudra : Bu pudrayı ne zaman bitirsem bir şekilde yenisi geliyordu bu sefer gelmedi:(Önce orjinal boyunu kullandım tam bitiyordu alışverişim sırasında karton kapaklı küçük boyunu hediye ettiler. Tam o biterken de Itsbea'cım bunu gönderdi. Böylece hep elimin altında bulundu.Sevdiğim bir pudra anında cildi matlaştırıyor ve pul pul durmuyor. İlk fırsatta alacağım kendisinden..

Estee Lauder Double Wear Maskara : Çok severek kullandım.Benim kirpiklerimi kısa kısa ve yoğun gösteriyordu. Rengi oldukça koyu bir siyah.Tavsiye ederim..

Glıss Şampuan : Bu markanın ürünlerini severim .Fakat bunu hiç sevmedim. Duştan çıkınca bile saçınız kirli gibi oluyor. Temizlik hissini vermiyor. Ne yazık ki iki adet almıştım.Stokta hala bir tanesi var. Onuda bitirdiğimde bir daha almayacağım bir şampuan.

Abba Nemlendirici Saç Kremi: Daha önce şampuanını bitirmiştim. Buda saç kremi. Çok bitkisel olduğundan belki verim alamadım.Çok yumuşatmıyor saçları. Bir saç kremi yumuşaklık vermiyorsa neden kullanalım dimi.

Maybellıne Maskara : Yazısı için tık tık..

Maybellıne Dream Touch Allıklar : Biri şeftali biri pembe tonlarında. Bunları köpük olanlar gibi düşünmeyin. Ben köpük olanların pembesini alıp çöpe atmıştım. Pürüzlü duruyordu yanakta. Bu seri çok başarılı kolayca sürülüyor,doğal görünüm veriyor ve kalıcılar. Pürüzsüz bir yapısı var. Severek kullandım ikisini de. Yalnız şimdiden uyarayım bitirmek çok ama çok zor. Sadece zerresi bile yetiyor.

GÜZEL PAZARLAR..









5 yorum:

Adsız dedi ki...

o İKİ mAYBELLİNE ALLIK DA BİTTİ Mİ YANİ? Ay büyük oldu pardon, Özge idolümsün! :D

sevda s. dedi ki...

Dior Pudrayı merak ettim canım. Double Wear Mascarayı kullanıyorum ve seviyorum.
Oje bitirmişsin, hadi gözün aydın :)

ElaSel dedi ki...

Rimel iyi kıvırıyor mu cnm?

Duygu Senyurek dedi ki...

kujum teşekkürler=)
rujun markası Mac .kinda sexy öperimmm=)

özge dedi ki...

kozmo,evet canım bitirdim:)

sevdacım,minicik oje bitirdim nerde büyük bir oje bitirmem imkansız..

elasel,hiç kıvırmıyorcanım:)

duygucum,aslında tahimn ettim bende kullanıyorum bu ruju,bende öptüm..