23 Ocak 2013

Essence Cicileri..

Essence in yeni koleksiyonu Home Sweet Home dan neler seçtim bakalım;

4 ojeden 3 ünü aldım. Turuncu olan hiç cezbetmedi beni.Bu renkler de birbirlerine çok benziyor ama kararsız kaldığım için  hepsini  aldım. 2 renk rujdan sadece birini aldım.Biri tam kırmızıydı ve ben değişik olanı denemek istedim. Allıklardan diğeri sıradan bir pembe gibi geldi bana yada çok fazla pembe tonlarda allık olduğu için elimde bu rengi tercih etmişte olabilirim. 

Farları,Şeffaf Glossu,Tırnak Stickerları ve Cüzdan hiç ilgimi çekmedi. Gittiğim Rossmanda tüm ürünler mevcuttu ve çok şanslıydım :))

SEVGİLER..





10 yorum:

itsbea dedi ki...

bisürü blogger almıs bu koleksiyonu:)allıkları hos duruyor gerçekten.güle güle kullan cnmcm

akmayan göz kalemi dedi ki...

Twilight koleskiyonundan hiç ürün kalmış mıydı Essence standında?

sihirli süpürgeee dedi ki...

benim gittiğim iki gratisten birinde (istanbul forum) stand talan edilmişti (bir tane pembe allık, iki tane ruj tester'ı vardı). diğerine (olivium)ise daha koleksiyon bile gelmemişti. iki seferde elim boş döndüm:(

makyajlı kareler dedi ki...

aldıklarını güzel günlerde kullan canım. bu allığı bende almayı düşünüyorum rengi çok güzel duruyor...

EZGİ dedi ki...

Tatlımm çok güzeller güle güle kullan :) İçim gidiyor yaa Gratis yok Malatya'da :(((

Tuba Şahin dedi ki...

Bir ben alamadım bu koleksiyondan birşeyler.. Çok güzeller. Güle güle kullan =)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Ben de bugün bu koleksiyondan iki parça aldım.Ankamall'da tüm koleksiyon vardı şaşırdım doğrusu.Breaking Dawn aramacasından sonra:)

özge dedi ki...

itsbeacım,evet herkes birşeyler almış,çok teşekkürler canım:))

akmayan göz kalemi,tüm ürünlerinden kalmıştı rossmannda..

sihirli süpürge eli boş dönmeyi hiç sevmiyorum:(

çiğdem sağol canım mutlaka al derim..

ezgicim,çok kötü olmuş ama belki açılır her yere açıyorlar çünkü..

koyukırmızı,al bişeyler o zaman :)

makyaj kelebeği,ankamallde kalmasına şaşırdım bende.

Kitap Eylemi dedi ki...

ama ya benim akşam yazdığım hiç bir yorum yok ki , ben gönderemedim herhalde:)Neyse keyiffle kullan canım hepsi yine çok güzel...

özge dedi ki...

eylemcim,gelmedi canım belki bir hata oluştu:(