22 Ocak 2013

Flormar Matte M11..

Mor ojeleri çok sevmem. Bir marka yeni oje serisi çıkardığında her rengini alsam bile moru almam yada tonu çok değişik geldiyse alırım. Flormar üç oje gönderince keşke mor değilde başka bir renk olsaymış dedim. Fakat sürdükten sonra çok beğendim hatta çok beğenenler oldu.

Siyaha yakın bir mor. Hatta siyah giyerek bu ojeyi sürünce iyice koyu bir renk oluyor. Seriyi genel olarak beğendim. Bana gelen kırmızı,mor ve mint di. Sanırım turkuaz,pembe ve beyazını da kendim alacağım..

SEVGİLER..

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Mat ojeler çok hoş durmuş,bu sezon oldukça sık göreceğiz yakında sanırım :)
sizi facedende takip edicem ama sayfanızda göreemedim,sanırım blog faceimizle takip edemiyoruz değilmi,kişisel faceimizlemi takip edebiliyoruz?
bende bloguma yeni face açtım sizide beklerim:)

Unknown dedi ki...

uuuu renk süper :)

Adsız dedi ki...

Aa bu rengi çok güzelmiş bunu ben de alayım

Adsız dedi ki...

ne kadar guzelmıs moru da Özge:)

sevda s. dedi ki...

Ben kış rengi olarak kahve tonlarını değil de moru daha çok seviyorum :)Çok güzelmiş canım.

Grace Happy dedi ki...

acaba alsam surebılır mıyım cok guzel 200 lerde amma moda ıdı bu renk :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

benim rengimm :) çok yakışmış yaa

Yelda dedi ki...

Ben de bugün kırmızıyı sürdüm ve çok sevdim:) bu morun bir açığı var ondan da aldım bakalım nasıl duracak:) bu renkde çok güzel durmuş:*

Kitap Eylemi dedi ki...

çok güzel ama , sana da güzel durmuş...

özge dedi ki...

uğurböceği,evet mat ojeler flormar sayesinde tekrar canlandı. maalesef face kullanmıyorum,çalıştığım için vakit ayıramıyorum :(

mission,kesinlikle..

kozmo,zaten hepimiz birbirimizde farklı renklerini görerek gidip alıyoruz flormar işi biliyor:))

kardelen,kesinlikle canım hiç böyle duracağını düşünmemiştim:))

sevdacım,evet güzel oluyor aslında mor tonları sanırım küçükken moru çok sevdiğimden ve herşeyimi mor aldığımdan bıkmışım son 10 yıldır morla çok aram iyi değil..

ace,sana da çok yakışır canım..

boşnak kızı,teşekkür ederim:)

yeldacım,bende birkaç renk alacak gibiyim..

eylemcim,çok teşekkür ederim:))

makyajlı kareler dedi ki...

canım ya rengi gerçekten hoşmuş.

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Flormarın mat ojeleri bence çok başarılı. Tek katta rengini veriyor, haftasonu inglotta denediğim 19tllik objelerden fiyatına göre daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Takipteyim, bana da beklerim, makyajkelebegi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

dün ben de sürdüm mor sevmeyen bir insanda aşk etkisi yarattı:)))) çabucak kurudu bayıldımm. kış bitene kadar favorim. altın rengi simlerle de ağırbaşlı havasını birazcık bozdum:))
grisini de denedim ama bir türlü kurumak bilmedi. bozuk muydu acaba:/