2 Ocak 2013

Loreal Saç Köpüğü..

Saçlarımı maşa ile şekillendirmek istediğimde önce köpük sürüyorum böylece oldukça başarılı dalgalar oluşuyor. Lorealin bu köpüğünü ikinci kez alıyorum. Çok başarılı. Saçları ıslak ve parlak gösteren bir köpük. Doğal dalgalar vermiyor,daha kıvırcık dalgalar veriyor. Eğer saçınızda boya yoksa doğal bir parlaklık kazanıyor saçlar. 

Güç derecesi 4 bence oldukça yeterli. İkinci kez kullandığıma göre üçüncü,dördüncü kezde alabilirim:) Birçok markanın saç köpüğünden daha pahalı ama bence değer.

SEVGİLER..



5 yorum:

goncaninguncesi dedi ki...

elidorun köpüğünü kullanıyordum bende, bitti..yerine ne alsam diye düşünüyordum sayende buldum :)

http://goncaninguncesi.blogspot.com/

GüzelGül dedi ki...

demek okadar basarili.Denemek lazim canim tavsiyen icin tsskler

Mein Blog/Blogum

deeptone dedi ki...

öğrenmiş olduuk.
:)

özge dedi ki...

gonca,umarım memnun kalırsın canım:)

güzel gül,evet canım ilk başta tereddüt etsemde iyiki almışım dediğim ürünlerden..

deeptone,:))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de köpük arayışındaydım özellikle yaz aylarında çok sık kullanıyorum çok çok memnun kaldığım bir ürüne rastlamamıştım mutlaka denicem bunu :)