20 Ocak 2013

Bitirdim..

Mad Dolum Parfüm 50 ml : Yine tahmin edileceği gibi Lancome Hypnose vardı içinde. Çok memnunum kaç kere aldım bilmiyorum.Şuan Yves Rocher ın bir parfümünü kullanmaya başladım.Mad 'e gidemedim gittiğimde yine Hypnose alacağım ama birkaç koku var aklımda onları da mutlaka deneyeceğim..

The Body Shop Maske: Tbs ın çok nadir indirime giren bir ürünü. Markanın diğer ürünlerine göre fiyatı yüksek gelmişti ilk aldığımda. Sonrasında iyiki almışım dediğim bir maske oldu.Haftada 1 kullandığım için çok uzun süre dayandı. İçerisinde bal (sırf bu yüzden almıştım) , kaolin ve yulaf ezmesi var. Bal nem veriyor,kaolin temizliyor,yulaf ezmesi ise cilde yumuşaklık veriyor. Böylece maske sonrası cilt hem arınmış hemde yumuşacık oluyor. Kuru ve normal ciltlerin kullanabileceği bir maske. Yağlı ciltlerin ihtiyaçlarını karşılamaz..

Flormar Üzüm Özlü Aseton : Tekrar tekrar alıyorum bu asetonları. Her çeşidini sevdiğim için farklı farklı alıyorum sürekli. Şiddetle tavsiye edebilirim.

Watsons Kulak Pamuğu : Kutusunu çok sevdiğim için birkaç kez refil alıp içine koydum. Ama artık sıkıldım refil almayıp Rossmanndan başka bir kutu aldım.

Flormar Mangolu El Kremi : El ve vücut losyonu fakat ben el için kullanıyorum.Daha önce narlısını almıştım. Mangolusunu daha çok sevdim. Narlısı biraz daha yağlı bir yapıdaydı sanki. Yağ derken yoğunluk anlamında değil donuk bir yağ gibi. Tekrar alabileceğim bir krem.

HERKESE GÜZEL PAZARLAR:))


2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Mad buralarda var mı acaba? Çok merak ettim kokularını.
Yine bir sürü şey bitmiş, darısı başıma :(

ElaSel dedi ki...

Tbs maske karmalarda işe yarar mı ki acaba cnm, ben karmayım biliyorsun..arındırıcı özelliği varsa deneyebilirim.