31 Ocak 2013

Golden Rose Fantastic 210..

Bu ojeyi yazın almıştım. Neden daha önce keşfetmedim bilmiyorum. Bugün dingin,açık renk bir oje sürmek istedim ve bu ojeyi sürdüm. Çıkan sonuca bayıldım.

Ne mavi ne yeşil, ikisinin arası bir renk. Yazın almış olmama rağmen pürüzsüz sürüldü. Artık daha sık kullanacağım bir oje oldu kesinlikle. Artık oje sayımı azaltsam da çekmecede göremediğim ojelerimi de sürsem diyorum fakat sürekli yeni ojeler çıkıyor ve duramıyorum.

Kamelya.com işbirliği ile düzenlediğimiz çekilişe katılmak için tık tık..

SEVGİLER..

9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ben hiç süremem bu tonlar bilirsin ama sana çok yakışmış canımcım ;) Bir de tırnakların ne kadar uzamış,harika görünüyoor :-*

Adsız dedi ki...

fıyatını ne kadara aldınız?

Adsız dedi ki...

merhaba seni mimledim http://makyajvehersey.blogspot.com/2013/01/mim_31.html

Unknown dedi ki...

rengi nekadar hoş

özge dedi ki...

adaşım,evet senin rengin değil:) uzadılar maniküre gidemedim ben çok kısa seviyorum şuan hiç rahat edemiyorum aslında ama beğendiysen teşkür ederim:))

adsız,2,90 gibi bir fiyatı var bu ojelerin..

uğurböceği,kesinlikle çok duru geldi banada..

j.d. dedi ki...

Rengi çok güzelmiş.. Ne çok hafif, ne de çok cart ^^ Ellerine de çok güzel yakışmış canım ^^

Kitap Eylemi dedi ki...

çok güzel:))hatta gerçekten fantastic:))

özge dedi ki...

j.d,çok sağol tatlım:))

eylemcim,dimi kesinlikle..

Unknown dedi ki...

Böyle ara tonlu ve soft renklere bayılıyorum.Tırnak yapında da çok hoş görünüyor.Goldenrose genelde dediğin gibi pütürcük bırakır,hele alalı uzun süre olduysa ama fantastic serisinde bu durumu ben de yaşamadım.