1 Ocak 2013

Ciciler..

Çok sevdiğim arkadaşım Itsbea  yeni yıl cicileri gönderdi bana. Bir çırpıda açıp her birine ayrı ayrı bayıldığım ciciler bunlar. 

Nasılda bilir mavi tutkumu. Bu şeker çantaya bayıldım. Hem cicibici hem mavi :))

İçerisinde Narslar,Inglotlar,Lancome lar süper bir hediye olmuş. Çikolata ve kekleri de bir çırpıda yedim:) Inglot renkli farlara bayıldım. Yapı olarak seviyorum bu markanın farlarını. E bide rengarenk olunca daha bir hoşuma gitti. Nars fondotenin bende sheer glow olanı vardı mat olanı çok merak ediyordum çantadan oda çıktı:)Kısaca hepsine ba-yıl-dım..

Canımcığıma bir kezde buradan teşekkür ediyorum, daha güzelleri senin olsun. Kocaman öptüm..

Umarım herkese böyle güzel arkadaşlıklar kısmet olur..

SEVGİLER..






7 yorum:

itsbea dedi ki...

güle güle kullan hepsini cnm=)daha güzelleri benim oldu evet, senin yolladıklarınla:)bende yazmaya baslayınca bloguma ekleyebilirim cicilerini=)

sevda s. dedi ki...

Güle güle, keyifle, mutlulukla kullan canım. Makyaj çantası da içindekiler de çok güzelmiş :)

özge dedi ki...

itsbeacım, hepsini çok beğendim biliyorsun,öpüyorum..

sevdacım,sağol tatlım sanada güzel ciciler gelmiş görüyorum:))

evremedusa dedi ki...

İnsanın böyle arkadaşlıkları olması ne güzel:)çanta da içeriği de harika bayıldım yeni yıla çok güzel bir hediye ile girmişsin umarım tüm yılın güzel geçer öpüyorumm
StyleGlaze Blog!

özge dedi ki...

asude,kesinlikle:) güzel bir giriş oldu yeni yıla:))

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel hediyeler. Gerçekten çok şanslısın Özge. Güzel günlerde kullan..

özge dedi ki...

kybele,teşekkürler canım:)