1 Ocak 2013

Kendime Hediye Aldığım Kitaplar..

2013 yılına başlarken tabi ki kendime bir sürü hediye aldım:) Tabi önce eşime,kuzenime ve arkadaşlarıma aldım. Önce kitaplardan başlayalım. Zaten evde okunmak üzere sırasını bekleyen bir kule vardı,yenileri eklendi:)

Önce en çok istediklerimi aldım. Nuray Sayarı Ajandasına bayıldım rengi içeriği insana mutluluk veriyor. Her gün için önerileri,sorgulamaları ve olumlamaları var ve günün rengini belirtmiş. Çok hoş buldum. Yürüyen Ölüler dizisini izlemeyi çok istediğim merak ettiğim bir kitap. Eşim sanırım 3 akşamda tüm sezonları peş peşe izleyerek bitirdi ve şiddetle tavsiye etti. Ben tv,dizi,film vs izlerken vakit kaybettiğimi düşündüğümden kitabını görünce havalara uçtum:)) Böylece hem merakımı gidermiş hemde mutlu olduğum bir şeyi yapmış olacağım Hobbıt ise hayran olduğum bir konu. Yıllar önce ilk kitabını almıştım adı Hobbitlerdi. İnanılmaz sevmiştim. İyiki filmi çıkmış yine gündeme geldi ve yeni bir kitabı çıktı. Geçen hafta filmini izlemiştim,kitabı da aklımdaydı gitmişken aldım. Aslanlı kitap ayracı yeni gelmiş D&R lara. 3 boyutlu süper bir şey önünde yavrusu da var. Ben kedigillere olan sevgimden dolayı bunu tercih ettim ama bir çok çeşidi var. Kitap severlerin hoşuna gideceğine eminim. 

Bu kitaplarda konularına bakıp ilgi çekici bulduklarım. Özellikle Terapiyi çok merak ediyorum.

Budala klasiklerden okumadığım bir kitaptı. 2 ciltten oluşuyor,okumadığımı duyunca arkadaşım hediye etti:) Diğerleri yine benim merak edip aldıklarım.

İşte okunmayı bekleyen kitaplar sıralamasına bu kitaplarda katıldı.Okudukça paylaşacağım.

UMARIM YENİ YILDA HEPİMİZ BOL BOL KİTAP OKURUZ.ÖPTÜM:))




















8 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi günlerde, keyifle oku tatlım :)

Kelebek Etkisi dedi ki...

Güle güle oku hepsi çok ilginç görünüyor.

itsbea dedi ki...

benim bile kitap alasım geldi özge:))su sınavı atlatıp düzenimi kurduktan sonra bende tekrar kitap okumaya baslayacağım insallah eskisi gibi.güzel olanları not al, senden alırım isimlerini ilerde:)

BÜTÜ dedi ki...

harika seçimler bol kitaplı mutlu yıllar diliyorum :)

özge dedi ki...

çağlacım,çok teşekkür ederim umarız hepimiz çok okuruz:)

kelebek,çok sağol canım..

itsbea,inşallah canım okursun,zaten ikimiz birbirimizin aklına sürekli bişeyler sokuyoruz:) ben bu kitap işini aşılarsam süper olacak ama sende haklısın zaten kalın kitaplarla boğuşuyordun..

bütüm,çok teşekkür ederim,sanada mutlu yıllar öpüyorum..

cangz dedi ki...

Keyifli okumalar.

Kitap Eylemi dedi ki...

umarım canım keyifle okursun:)

özge dedi ki...

cangz,teşekkür ederim..

eylem,umarım canım bu arada senin sırada bekleyen kitaplarını ve kitap alışverişlerinide çok merak ediyorum:))