9 Ocak 2013

Maybellıne Maskara..

Maybellıne maskaraların bazılarını seviyorum bazıları ise çok vasat geliyor bana. Bu maskarayı aylar önce aldım hatta bitmek üzere. Sanırım her Maybellıne satılan yerde bu maskaradan bulunmuyor. Ben Watsonstan almıştım.

Daha çok uzunluk veren bir maskara. Kötü diyemem,zaten çok kötü olduğunu düşündüklerimi kullanamıyorum. Bunu bitirmek üzere olduğuma göre sevmişim demektir. Kirpikleri uzun ve ayrık gösteriyor. Biraz hacimde veriyor fakat yinede birbirlerinden ayrı ve uzun duruyorlar.

Fırçası bu şekilde ince olanları daha çok seviyorum sanırım. Kirpiklerimi tam olarak kavrayabiliyorlar.

Bu maskaranın birde dışı kırmızı kaplı olanı var sanırım o dolgunluk veriyor. Kısacası ben sevdim mükemmel olmasada kesinlikle kötü bulmadım..

SEVGİLER..




5 yorum:

begum_kobaklar dedi ki...

Bu rimeli birtek takma kirpik taktıktan sonra suruyorum ben. Diğer türlü daha yoğun olsun diye collosal kullanıyorum. Sanırım kirpik takıntılı olduğum için bana biraz hafif geliyor :)

http://makeupbybgm.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Aaa adaşım ben bu rimeli hiiiç görmedim,ilk kez sende görüyorum şimdi ya :D Ambalaj şekli çok hoşmuş. Ben uzun gösterenleri daha çok seviyorum ,merak ettim bunu ama bulamam herhalde .

★nasli_ dedi ki...

Ben de bu tür fırçalara bayılıyoruum :)
güle güle kullan canım (:


www.naslii.com


özge dedi ki...

truebeauty,çok yoğun sevneler için iyi değil bencede. doğru diyorsun..

naslı,sağol tatlım:))

adaşım,aynı maybellıne kalıcı glossta olduğu gibi bir yerdeki watsonsta gördüm diğerlerinde yoktu.

Belleeamie dedi ki...

Maybeline urunlerini hic kullanamiyorum malesef, Heleki mascaralarini :(
Sevgiler tatlim