18 Ocak 2013

En son ne okudum..

Sherlock Hikayelerini hep sevmişimdir. Ben bu seriden iki kitap aldım. Sonra baktım ki her kitapçıda serinin farklı kitapları mevcut. Birkaç tane daha alırım diye düşünüyorum. Üstün zekasına hayran kalmamak mümkün değil. Benim gibi ayrıntıcı bir insan bile bu adamın görebildiği ayrıntılara ağzı açık bakıyor düşünün:)

Her akşam iki hikaye şeklinde okudum çok zevkliydi. Bazen çok yorgun olduğumda tek bir hikaye okuyup uyudum. Hikayelerin ayrı ayrı olması çok iyi. Ben çok sevdim. Bunu kitabı alırkende çok iyi biliyordum. 

UMARIM HERKES BOL BOL KİTAP OKUR..

4 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

sadece bir kitabını okuyabildim ben:((

mavidunyam dedi ki...

bende çok merak ediyorum sherlock hikayelerini özge ablacım, pek vakit bulamıyorum ama yakın zamanda okumak istediklerimden =) anladığıma göre seri halinde değil bu daha da iyi oldu benim için =)

özge dedi ki...

eylemcim,şuan her yerde satılıyor mutlaka birkaç tane daha okursun..

mavidünyam,her kitapta hikyeler var. birbirlerinden farklı hepsi seri halinde okumana gerek yok canım..

AslıASLI dedi ki...

Çok fazla ayrıntıcı bir adam Holmes, işte buda onu okunur yapıyor. Çok zeki ve her hikayesini merakla okuyorsunuz. Bende çok eski basımları var ama bunu okumamıştım.