6 Ocak 2013

Neler Bitti..

Yine çok fazla yazamadım. Birkaç gündür soğuk algınlığı ile uğraşıyorum. Hiç istemesem de mecburen ilaç kullanıyorum.Bugün daha iyiyim fakat öksürük biraz daha sürecek gibi:((

Bu süreçte neler bitirmişim hep birlikte bakalım..

Avene Tonik : Çift fazlı toniklerden. Çalkalayarak kullanılıyor. Çok soft bir yapısı var. Yumuşacık bir his bırakıyor. Yağlı ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum.Çünkü yağlı ciltleri biraz daha derin temizleyen hatta yağı alan tonikler daha mutlu ediyor. Ben her dönem elimde iki çeşit tonik bulunduruyorum. Biri etkili,sert bir tonik oluyor diğeri ise bu tonik gibi cildi yormayan hafif yapıda bir tonik oluyor. Tekrar alacağım çok sevdiğim bir ürün.

Olay Regenerist  Dudak Bakımı : Bu ürün aslında yaşlı insanların dudak çevresindeki çizgileri doldurmak için. Ben hafif dolgunluk versin diye kullandım. Mum kıvamında. Sabah akşam düzenli sürüldüğünde gerçekten dudak hatları daha belirgin duruyor. Fakat bu şekilde kullanınca 1 ay yetiyor. Fiyatının 60 küsur olduğunu düşününce her ay almak çok zor. Dezavantajı olmasa başarılı bir ürün:)

Rexona Roll on : Yazısı için tık tık..

Arko Klasik El Kremi : Çocukluğumun kremi,kokusu. Her ne kadar çeşit çeşit krem kullansam da dayanamayıp ara sıra bu kremi de alıyorum. Çok yoğun oluşu ve çocukluğumda çok kullandığım için yaşadığım nostalji beni  mutlu ediyor. İş yerindeki çekmecemde bulundurup sürekli kullandım kendisini. Tekrar ve tekrar aldığım nadir ürünlerden.

Deadsea Mud Mask : Bu markayı sürekli alışveriş yaptığım eczane sayesinde tanıdım. Ürün alımlarımda bu markanın peelingini,birkaç çeşit maskesini ve yıkama jelini vermişlerdi. En çok bu maskeyi sevdim. Simsiyah tam bir çamur maskesi. Cildi çok kurutmadan derinlemesine temizliyor. Diğer ürünlerini yağlı ciltler için daha uygun buldum. Peelingi özellikle cildimi acıttı minik granüllü olmasına rağmen acayip sert yapıda. Yıkama jelide çok kurutuyor, fakat yağlı cildi olanlar çok sevebilir. Ben sadece bu maskeyi alabilirim diye düşünüyorum. Elimdeki ürünler bitince tabi.

GÜZEL PAZARLAR..








10 yorum:

j.d. dedi ki...

Bir pazar klasiği.. Cidden kutluyorum seni her hafta bir şeyler bitiriyorsun, ben ne yaparsam yapayım bitmiyor :D

aysp dedi ki...

avene markasını ben de merak ediyorum hiç ürünlerinden kullanmadım.
60 tl gibi bir rakam okudum sanki minnacık şey için, hayatta kozmetiğe okadar para verrmem..:S

Back to Black dedi ki...

geçmiş olsun Özgecim zencefilli ballı yeşil çay dene derim..

Cfusun dedi ki...

avene toniği tamda almayı düşünüyordum.çok açıklayıcı
bir yazı olmuş canım geçmiş olsun.

özge dedi ki...

j.d,evet canım az çok bişeyler mutlaka bitiyor:) gerçi bazen şehirdışında olduğuma denk gelirse yazamıyorum ama yinede pazar klasiğini aksatmıyorum.

aycelce,bazı ürünleri çok iyi geliyor bana bazıları ise iyi gelmiyor.sende deneyerek hangi ürünlerini sevebileceğine bakıp ona göre alabilirsin. evet 60 tl. ben bu fiyatlara alışkınım ama ayda bir bitmesi kötü.

pınarcım,çok sağol tatlım. zencefil bal ve limonu deniyorum şuan babanne ilaçlarından:)

cfusun,zamanlamam iyi o halde,çok teşekkürler canım:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ağız kenarı çizgilerini gidermek amaçlı kullanılan dudak balmını dudak dolgunlaştırıcısı olarak kullanma fikrini çok beğendimm :))

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun özgecim.
dead sea'nin ürünlerinden cerrahoğlu'ndan sipariş vermiştim ama stokta kalmamışlar. maske aklımda bulunsun :)

sevda s. dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun :( Avene'in ürünlerini pek kullanmasam da bana çok iyiymiş gibi geliyor, seviyorum :)

özge dedi ki...

boşnak kızı,çizgileri dolduruyorya bende çizgi yok dudaklarımı doldurur diye düşündüm:))

dofacım,çok sağol,benim cildim yağlı olmadığından ürünleri iyi gelmiyor ama maskesi çok iyi geliyor..

özge dedi ki...

sevdacım,çok teşekkür ederim.avenein ambalajlarıda çok sağlıklı duruyor belkide ondandır:)