8 Ocak 2013

Karışık Ciciler..

Malum hepimiz 31 Aralığa kadar bir sürü alışveriş yaptık. İndirimler,kampanyalar vs. varken kaçırmak istemedik. Bir kısmının fotosunu çekmiştim bloga ekleyememiştim bir kısmının ise hala fotosu çekilecek:( Öncelikle çektiklerimi sizinle paylaşayım diğerlerini de en kısa zamanda eklerim.

TBS 3 AL 2 ÖDE

KALYON TIRNAK ETİ PEELİNGİ (Bir süredir arıyordum sonunda buldum )

Ben bu rujları aldıktan sonra 2.sinde %50 indirim başladı çok sinir oldum:(

En çok ruju bulduğuma sevindim,sonuncusu kalmıştı..

Tamamen ihtiyaç derken araya ruj sıkışmış:) Bu pamuğu simli ojeleri folyo yöntemi ile çıkarırken kullanmak için aldım..

İşte bu rujları kampanyalı aldım:) Ojelerinde 2.si yarı fiyatınaydı.

Kalyonu yıllar önce kullanmıştım yeniden denemek istedim. Boncuklu stickerları çok seviyorum. Denk geldikçe alıyorum.

Maybellıne kalıcı glossu daha önce denemediğim için tek rengini aldım,zaten herhangi bir kampanyası yoktu.

Flormar Mangolu Kremi sanırım 2.kez alıyorum kokusu çok ferah.

Şimdilik fotoları hazır olanlar bunlar,diğerleride kısa zaman sonra burada olacak.

SEVGİLER..





22 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ooowww adaşım naapmışsın :D Bak bak bitmedi ciciler valla harikalaaar ! Ruj çılgınlığı yaşamışsın sanki :P Maybelline superstayler gelmiş mi Tr.ye ya,rujları da var mıydı onları çok merak ediyordum asıl :( Sırf lipglossları mı geldi acep .. Güle güle kullan hepsini de,öperiim !

★nasli_ dedi ki...

TBS ları nasıl kıskandım nasıl kıskandım.....
TBS yok burda :((((((((

özge dedi ki...

adaşım,evet ruj aldım biraz:) maybellıne in bu tarz ürünlerini sadece bir watsonsta buluyorum kendilerine sordum açıklayamadılar:) yani diğer watsonlarda neden olmadığını bile bilmiyorlar. rujları yoktu bu glosslar,fondoteni ve jel eyelınerları vardı farklı olarak,bende öptüm:)

naslı,sen neredeydin ki?

Unknown dedi ki...

Güzel günlerde kullanılsın hepsi birbirinden güzel :) Maybelline glossu nerden aldın Özge? Ben çok merak ediyordum bunları gelmiş sonunda :)

Yelda dedi ki...

Canım hepsi çok güzel güle güle kullan:* tbs lip balmlar born lippy mi hafif renk veriyorlar mı? Bi de kalyon tırnak eti peelingi ve maybelline kalıcı glossla ilgili yorumlarını heyecanla bekliyorum.

Xoxo dedi ki...

tbs şeker ambalaju gibi olan cok hoss ya ılk defa goruyorum lolipopu gormustm ama o dha hos :)

gösde dedi ki...

oh ohhh gözüm gönlüm açıldı valla pek güzel bunlar güle güle kullan özgecim :):*

sevda s. dedi ki...

Özge'cim, ne güzel şeyler almışsın, hangisine bakacağımı şaşırdım. Güle güle kullan hepsini canımcım :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Hepsi çok güzeller güle güle kullanın :)

goncaninguncesi dedi ki...

yaaaa şunların güzelliğine bakk:) hepsini güzel günlerde kullan :)

Back to Black dedi ki...

Bakmaya doyamadım güle güle kullan :)

özge dedi ki...

selvincim,çok oldu geldikleri ama ben sadece atlantis watsonsta gördüm şimdiye kadar yani ben almamıştım ama yazdan beri görüyordum,çok sağol canım..

yeldacım,evet çok hafif renk veriyorlar en kısa zamanda yorumum gelecek,teşekkür ediyorum:)

xoxo,dimi çok güzel olmuş bende bu kış ilk defa gördüm..

gösdecim,çok sağol daha güzelleri senin olsun..

sevda,çokkk teşekkürler canım,öpüyorum..

alice,çok teşekkür ederim..

goncacım,çok sağol:))

★nasli_ dedi ki...

ESKİŞEHİR :/
1 tane bile TBS'um olmadı henüz :D

onorr dedi ki...

güle güle kullan Özgecim Tbs'lar harika görünüyor :)

Kitap Eylemi dedi ki...

oy oy oy diyorum , keyifle kullan hepsinin:)

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan Özgecim, hepsi birbirinden güzel :) özellikle TBS setler çok tatlı gözüküyor...

Unknown dedi ki...

Gule gule kullanin. Valla TBS'un body butterlari cok guzel gorunuyor gercekten :) Kate Moss serisi ise bencede cok basarili, butun guzel renkleri almissiniz :)

sihirlimavi dedi ki...

Alışveriş yapmamalıyım, kendimi tutmalıyım, birşey almamalıyım, elimdekileri bitirmeliyim, Özgecim naptın bana? Kozmetik orucundayım beeeen :))

Tatlım güle güle kullan, hepsi de birbirinden güzel...

birbuketkozmetik dedi ki...

hepsini güle güle kullan maybelline 24 hour rujlar Türkiye de yok sanıyordum nereden aldın acaba

BOŞNAK KIZI dedi ki...

güle güle kullan canımm hepsi çok güzel yorumlarını da paylaşırsan çok seviniriz :)

Gülşen dedi ki...

Hepsini güle güle kullanın. Rujlarınızın numaralarını ve renklerini gösteren bir tanıtım yaparmısınız?

özge dedi ki...

pınarcımçok teşekkür ederim:)

naslı,gerçekten mi eskişehir gibi bir yerde nasıl mağaza açmamışlar:(

onurcum çok sağol..

eylemcim,inşallah canım:)

makyajblogum,sağol canım tbs ler cicibici:)

aslıhan,teşekkür ederim,rujların renklerini ayırt edemedim hepsi hoştu:)

sihirlimavi,ben orucunu bozmıyım canım:) çok sağol..

powderpuff,watsontan aldım..

boşnakkızı,tabi canım sırayla yazıları gelir,çok sağol..