7 Ocak 2013

Eczanemizde.com Alışverişi..

Sally Hansen ojelerin yenileri çıktı biliyorsunuz. Daha önce sizlerle paylaşmıştım. İlk haberi Eczanemizde.com dan alıp çok sevinmiştim. Çünkü bu markanın ojelerini çok seviyorum. Diğer serisinde birkaç renk dışında hepsini almıştım sanırım. Bu seride yine kararsız kaldım,şimdilik 6 renk ojelerimin arasına katıldı,sanırım kısa bir süre sonra tüm renkleri elimde mevcut olur:) 

Hepsi çok şekerler bonibon gibi,bir ojenin siyahı bile cici bici durabilir mi?

Her birini sürdükçe sizlerle paylaşacağım.

Bu arada ben ürünleri Eczanemizde.com dan almayı tercih ettim. Watsons ve Gratislerde de mevcut fakat her şubede farklı birkaç rengi kalmış. Tüm renkleri bir arada bu sitede buldum. Zaten aynı siteden 3.alışverişim. Güvenilirliği ve kargo hızı çok çok iyi.

Öncelik vermemi istediğiniz bir renk varsa yorum kısmında paylaşabilirsiniz.

SEVGİLER..



9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Cidden bonibon gibiler canıım,güle güle kullaaan ;) Çok farklı bir renk olmadığından ben bunlara yanaşmadım hiç :)

itsbea dedi ki...

maviler:)))tonları değisikmis=)

Kitap Eylemi dedi ki...

siyahın yanındaki mor-mürdüm ne renk çıkaramadım ama değişik duruyor , tırnaklarında duruşunu merak ettim:)

evremedusa dedi ki...

Bu ojeleri görüp merak etmiştim yorumlarını bekliyorum ona göre bir şans verebilirim:))
StyleGlaze Blog!

goncaninguncesi dedi ki...

siyahın yanındakini bende çok merak ettim önce onu sürer misin ki acaba :)
http://goncaninguncesi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

ben bunlardan cok mennunum:) renklerı cok guzel,duruşu kuruması cok guzel gule gule kullan

Unknown dedi ki...

güle güle kullan cnm :)
bende de fushia power var sendekilerden. toplamda 4 rengi var ama isimleri unuttum şimdi. :) yorumlarını merak ediyorum ben çok da başarılı bulamadım bu seriyi ne yazık ki.

merqure dedi ki...

pembe ve maviyi bonibon niyetine yerim yerimmm!!!

özge dedi ki...

adaşım,çok sağol:)

itsbeacım,tonları aynı olsaydıda alırdım muhtemelen mavi zaafı:))

eylemcim,bir ara alix aviende vardı bu ton ondaki mora yakın duruyordu sürünce bakalım bu nasıl duracak bende merak ediyorum..

asuda,tamam canım en kısa zamanda..

gonca,değişik bir renk evet bende merak ediyorum..

kardelen,bende eski serilerini çok seviyordum bakalım bu nasılmış :)

dofacım,sanırım forumda görmüştüm senin aldıklarını turuncuda almıştın. demek beğenmedin çok fazla:(

merqure,kesinlikle canım:))