25 Ocak 2013

Sally Hansen Black Out..

Sally Hansen yeni seri ojeleri ile devam ediyorum. Daha önce mellow yellow  renginden bahsetmiştim. Kendisi müthiş bir sarı olup gönlümü fethetmişti. Sarı ojelerin her tonunu sevmediğim için aradığım sarıyı bulmuştum. Şimdi ise aradığım siyahı buldum:) Bir sürü oje alırım ama siyah 1-2 tane alırım her markadan almam.Çünkü siyah ojenin kıvamı çok önemli bazıları macun gibi koyu kıvamlı oluyor ve ayakkabı boyası gibi duruyor tırnakta. 

Görüldüğü gibi gayet parlak hoş bir siyah. Sanki üzerine top coat sürülmüş gibi bir havası var. Çok beğendim. Şuan için başka bir siyah oje düşünemiyorum. O kadar sevdim anlayacağınız..

Sizin sevdiğiniz siyah ojeler hangileri ?



10 yorum:

itsbea dedi ki...

oje yazılarını bile okuyorum özge:))baska hiç bi blogda okumuyorum biliyosun:)

özge dedi ki...

itsbea,canım arkadaşımmmmm öpüyorum..

Unknown dedi ki...

flormar pretty serisinin siyahini tavsiye ederim/p30/

Kitap Eylemi dedi ki...

güzel gerçekten:)

Unknown dedi ki...

gerçekten bazı siyah ojeler aşırı yoğun oluyor,birde iki kat sürünce,fazla kalın olduğundan biryere dokununca bozuluyor.

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım rengi, güle güle kullan :)

özge dedi ki...

su can,evet canım pretty serside parlak duruyor siyahını denemedim ama diğer renlerinin yapısını sevdim..

eylemcim,bayıldım ..

uğurböceği,kesinlikle canım kurumaması ayrı bir dert kalın durması zaten kötü..

sevdacım,çok sağol:))



Aysegul Uluc dedi ki...

siyah degil rengi ama siyaha cok yakin olarak kis aylarinda devamli Rouge Noir kullaniyorum Chanel

http://www.stylishtimes.net

Unknown dedi ki...

ilk defa çok güzel duran bir siyah ojeye rastlıyorum. ne zamandır istiyordum ama cesaret edemiyordum.çok beğendim. Bu arada taze blogger olarak değerlendirme ve paylaşım olarak bana da uğrarsanız sevinirim. www.cosmodemo.blogspot.com

özge dedi ki...

ayshe,hemen bakıcam canım chanel ojelerde çok şık duruyor,teşekkür ederim bilgi için..

demet,hemen ışınlanıyorum canım bloguna:))