6 Ocak 2013

Flormar Wild Lips CW 24..

Flormarın Wild serisinden elimde olan ürünlerin hepsini daha önce tanıtmıştım. Bu ruju unutmuşum. Oysa rengini ve yapısını çok sevdim. Flormarın diğer rujları kadar kuru yapıda değil. Yeteri kadar nem veriyor dudağa. Kalın yapıda,yani sürüldüğünde anında rengini tam olarak yansıtabiliyor. 

Flormar Wild Lips Lipstick CW 24..

Serinin tüm renkleri alınası bence. 5 rengi var. Rujun nemlendirme özelliği tabiki içeriğinden kaynaklanıyor. İçerisinde F vitamini Shea Butter,Cocoa Butter dan oluşan bir karışım var. Ayrıca avokado yağı rujun dudaklara ağırlık vermemesini ve yapışkanlık hissini önlüyor.

Benim beğendiğim diğer renkleri nude ve kırmızı :))

SEVGİLER..


7 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

bu seriyi bir çok kişi tavsiye etti bu rengi de çok güzelmiş kırmızısı ve bu rengini almak lazım :) çok yakışmış :)

sihirlimavi dedi ki...

Bu tonları hiç kullanamıyorum, bana hiç yakışmıyor. Fakat, sende harika duruyor Özgecim, güle güle kullan ;)

sevda s. dedi ki...

Flormar rujları genel olarak seviyorum ama bu seriyi hiç denemedim. Rengi çok güzelmiş, bana yakışmaz ama, sen de çok güzel durmuş :)

özge dedi ki...

boşnak kızı,beğenmene sevindim canım,evet kırmızıda süperdi alınmalı..

sihirlimavi,cilt tonunu merak ettim sen böyle deyince? daha önce hiç sormamışım yeni farkettim:)

sevdacım,bu seri hem diğerleri gibi yoğun hemde daha nemli neden yakışmasın bol maskarayla sanada güzel olur :)

Grace Happy dedi ki...

bu renge bayıldım :) benım ıngıltereden bılmeden aldıgım markaya benzıyor :)

Glow Twist dedi ki...

Çok yakışmış,Flormarın yeni bir serisi çıkmış kaşmir deluxe dü galiba, ben de o seriyi çok merak ediyorum açıkçası.

özge dedi ki...

grace,ne güzel her yeri gezip oralardan da alabiliyorsun canım..

glow,teşekkür ederim.Bahsettiğin serinin iki rengini aldım yakında eklerim fotoları..