11 Ocak 2013

Sally Hansen Mellow Yellow..

Buradaki  yazımda aldığım Sally Hansen yeni seri ojelerden bahsetmiştim. Bugün sürdüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Neden sarıdan başladın derseniz bu soğuk kış gününde içim ısınsın dedim:)) Öylede oldu.

Normalde ojelerimi 2 kat sürerim. Bu ojenin net olarak bu hali alabilmesi için 3 kat sürdüm. Malum açık renkli ojelerde çizgi problemi oluyor. Tam olarak çizgilerin kapanması ve bu canlı görüntünün ortaya çıkması için ancak yeterli geldi.

Aldığı sarı ojelerin yüzde 90 ını sevmeyip,seven arkadaşlarına dağıtan ben bu sarıyı kimselere vermeyi düşünmüyorum:)

Koyu renklerinde nasıl duracağını merak ediyorum. En yakın zamanda onlarında yazısı gelecek.

SEVGİLER..



9 yorum:

Melislicious dedi ki...

nasıl güzel bir renk o öyle bayıldım! hem tırnağıma hem de kolyelerimin parlak taşlarını boyamaya kullanabilirim ben onu:)))

goncaninguncesi dedi ki...

sarı oje almaktan hep çekindim ama bu rengi beğendim. göz tırmalamıyor :)

http://goncaninguncesi.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir sarıymış canım :)

★nasli_ dedi ki...

Tam baharlıııık!

Kitap Eylemi dedi ki...

sarılar benim de sorunum du bir bakalım:)

busesinem dedi ki...

gerçekten içimizi ısıttın özgecim,güle güle sür sürüştür,başkalarına verme sakın:))

özge dedi ki...

meliscim,dimi çok şeker..

gonca,evet ne zaman flormardan alixten aldıysam göz tırmaladı ama bunda sorun yaşamadım..

sevdacım,sen bahar renklerini seversin:))

naslı,evet canım ben dayanamadım sürdüm:))

eylemcim,eminim sende memnun kalırsın..

busecim,vermem kimselere merak etme:)

BuseYavuz dedi ki...

bazı ojeleri sürdükten 1 gün sonra uçlarının soyulduğunu görüyoruz bu ojede böyle bir sorun var mı acaba ? :)

Unknown dedi ki...

hello melisciiim!!!
ben de sarı ojelere hep şişesinde bayılıp parmağımda görünce en fazla 5 dakika dayanabilenlerdenim. Yazın çok neşeli olarak tercih edebilecek bir tonu varmış. sevdim sende!
öpüyorum cicim!!!
http://styleglaze.blogspot.com/2013/01/go-get-em-tiger.html