17 Ocak 2013

Flormardan Gelenler..

Flormardan güzel bir paket ulaştı elime. İçinde yeni çıkan ojeleri,ruju ve farı bulunuyor. Gerçi ben biraz geç kaldım herkes yazısını yazmış. Sanırım sadece renkler farklı. Bu ojelerin çıktığından haberim yoktu. Rujun iki rengini zaten almıştım bununla birlikte üçledim. Farı görmüştüm ama renkler arasında kararsız kalıp almamıştım. Ne yalan söyleyeyim gözüm turuncuda kalmıştı ve bana turuncu geldi :))

Ojelerden kırmızı olanını dayanamayıp hemen sürdüm. Bana bu üç renk geldi ama diğer renklerine de bayıldım dayanamayıp alırım birkaç renk daha.

Çok zarif duruyor tüm gün bu oje tırnaklarımdaydı ve sürekli baktım:)) Aslında matlaştırıcı sürünce tüm ojeler mat oluyor ama orjinalinin böyle olması şişede mat durması cezbediyor bence. 

Ürünler için Flormara teşekkürler..







6 yorum:

Unknown dedi ki...

bu ojeler çok hoşmuuş :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

begum_kobaklar dedi ki...

Su turkuaz olanın rengi süperr:) Tam yazlık.

Banada beklerim cnm

http://makeupbybgm.blogspot.com/

Kitap Eylemi dedi ki...

ama ama bunlar inanılmaz, muhteşem ve harikalar bir de ben mat oje çok sevdiğimden:)

özge dedi ki...

Sevdacım,çok teşekkür ederim..

truebeauty,evet canım yazlık aslında ama ben kışında böyle renkleri seviyorum..

eylemcim,demek mat oje seviyorsun bilmiyordum..

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Dün aldım aynı renkten.Bugün ben de bu rengi kullandım.Ben de zamanında matlaştırıcı almıştım ama oje kendisi mat olunca işlem daha zahmetsiz.Sen de güle güle kullan ürünlerini.
makyaj kelebeği.blogspot.com