30 Ocak 2013

Garnier Roll-on Serisi..

Garnierin uzun süredir kullandığım,defalarca bitirip yeniden aldığım ve stoklarımda bulundurduğum ürününden bahsetmek istiyorum. Tabiki Kafeinli Göz Roll-on 'u. Böyle ürünlere inanmazdım.İlk çıktığında denememek için direndim,boşuna almamalıyım dedim. Sonra aldım ve bir daha bırakamadım. Hemen söyleyeyim bitenler yazımda bu üründen bahsedince sevmeyenlerin ne kadar çok olduğunu fark ettim. Bir sürü yorum vardı hiç işe yaramıyor,çöpe attım vs. şeklinde. Ürünlerin en önemli özelliği de bu aslında. Bir ürün kimisine çok iyi gelirken kimisi için boşuna para harcamaktan öte gitmiyor. Tabi benim göz altlarım mor değil,halkalar yok ve büyük torbalarda yok. Ne için kullanıyorsun derseniz sürekli bilgisayar başında olmaktan aynı zamanda sürekli kitap okumaktan gözlerim iyice yoruluyor ve sabah kalktığımda hafif şiş ve gergin oluyor. Yüzümü yıkadıktan sonra sürüyorum roll-on başlığının buz gibi etkisiyle kendime geliyorum.Makyajdan önce gözlerim kendine gelmiş oluyor.

Sadece sabahları kullanıldığı için öyle kolayca bitmiyor,fakat fiyatı 17 tl. Bazı dönemlerde 10-13 tl arası oluyor.Tavsiyem indirim döneminde alıp stoklamanız ( tabi seviyorsanız )

Benim elimde serinin 3 çeşidi var. Birde gözaltı kapatıcısı vardı ama hiç işime yaramadığı için arkadaşıma verdim.

Sivilceler için olanı. Benim sivilcem yok ama neden aldım bilmiyorum. Aslında bazen kızarıklık oluyor,şişiyor vs. o dönemde üzerine sürerim dedim. Tabi onlar gerçek sivilce olmadığı için hiç işe yaramıyor. Benim boşuna aldığım bir ürün kendisi.

Bu üründe yüzünüzde kapatmak istediğiniz noktalar için. İster sivilcenin üzerini kapatın,ister leke vs. Sivilcenizi kapatırsanız aynı zamanda bakım yapıyormuş. Yine benim için gereksiz bir ürün.

Roll-on kısmına bu şekilde ince bir kat olarak geliyor. Yüzünüzde bir noktaya sürünce kapatıcı sürmüş gibi bir etki bırakıyor.

Sonuç olarak ben sadece kafeinli göz ürününü sürekli kullanıyorum,alıyorum. Diğerleri benim için gereksiz ürünler. Sanırım göz ürününü çok sevince diğerlerini de denemek istedim:) 

Kimler Kafeinli Göz Roll-onu seviyor , kimler sevmiyor ?

SEVGİLER..







13 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

canım hiç kullanmadım göz altı roll onu ama sivilce olanı kullanmıştım ve memnun kalmayanlardanım:)

Adsız dedi ki...

Ben kapatıcılı göz roll-onu seviyorum.Onu da sen sevmemişsin:)

Shimizu Zen dedi ki...

Bu ürünleri olumsuz yorumlara aldanıp hiç denememiştim, ama merak ettim şimdi.

Back to Black dedi ki...

Benim de bitiremeyip çöpe giden ürünlerimden biri ne yazık ki :)

seregon dedi ki...

Bana bir alışverişimde hediye olarak verilmişti bu göz roll-onu, bende anneme vermiştim.Annem kullanım kolaylığından dolayı severek kullanıyor.Bir iki kez de ben denedim herhangi bir rahatsızlık yaratmadı bende de.Renkli olanını denemeyi düşünüyorum...

seregonsworld.blogspot.com

Unknown dedi ki...

düz kafeinliyi hiç denemedim.

kafeinli kapatıcısını aldım ben hafif morlukları güzel kapatıyor bence :)

sivilceler için kapatıcısı sarı-turuncu ve çok koyu beğenmedim onu.

Adsız dedi ki...

Merhaba, bu ürünü misspera iki alışverişimde de hediye olarak kutuya eklemişti hatta 2.kez çıkışında yine mi demiştim çünkü benim kullanamadığım bir ürün. Eğer misspera dan alışveriş yapıyorsanız ellerinde de varsa not ileterek bu ürünü isteyebilirsiniz diye düşündüm

Sevgiler, Müge

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Bende de bu ürünlerin hepsi var kapatıcısı normal,sivilce jeli işe yarıyor seviyorum çıkmnak üzere olan sivilceyi baya geriletiyor, göz altı için olanı ise sadece serinlik versin diye kullanıyorum sabahları güzel oluyor dediğin gibi canlandırıyor Özgecim:) Sevgiler :)

sevda s. dedi ki...

Kafeinli kapatıcı ve sivilce için olan bende de var. Yalnız şunu anlamadım, mavi olan ile diğer sivilce için olan arasındaki fark neydi?
Göz altını daha açmadım bile canım, sivilce için olan fena değil ama. Ben de Gratis'in anneler günü indiriminden %50 ile almıştım.

özge dedi ki...

eylemcim,bende sevmedim sivilce için olanı daha doğrusu boşuna almışım öyle bir olayım yok..

shaynam,evet sen sevmiştin ince yapılı geliyor o bana. ben kalın yapılı ürün sevdiğim için galiba:)

shimizu,denemek gerekiyor canım,herkeste değişik sonuçlar veriyor çünkü böyle ürünler..

pınarcım,kafeinliyi mi çöpe attın,olacak iş mi:))

seregon,aileden birinin işine yaramış en azından:)

dofacım,evet kesinlikle tuhaf bir rengi var kapatıcısının..

müge,bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim,böyle bir alışverişim olursa mutlaka aklımda:))

ezgi,sivilcen arada çıkıyorsa denemişsindir benim böyle bir durumum olmadı.demek sende o serinliği seviyorsun..

sevdacım,mavi olan jel şeklinde sadece sivilceyi geriletmek için renkli olan ise hem geriletiyor hemde kırmızılığını kapatıyor..

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Kafeinli olanı almıştım bende.Düzenli kullanamadım maalesef.Sonunda çok beklediğinden atmak zorunda kaldım.
makyajkelebeği.blogspot.com

Adsız dedi ki...

göz altı kapaıcısı bende de vardı ve göz altımla aynı renkte olanı almışım hiç güzel durmadı.ben bir parça aydınlık veren kapatıcıları daha çok seviyorum. aslında bu kafeinli olanda gözüm var ne zamandır ama almayı hep erteliyorum...aslında bir şans verilebilir ;)

özge dedi ki...

makyaj kelebeği,düzenli kullanmaya gerek yok aslında ben her sabah kullanıyorum ama anlık gerginliği şişliği alıyor zaten,yani gün geçtikçe iyileştirmiyor.

şule,evet çok ince ve aydınlık vermiyordu gözaltı için olan.benim bahsettiğim sorunlar varsa deneyebilirsin..